sommar-X och fattömning

igår kom Sara J hem till mig :D vi förfestade och drog sedan till sista "kravallen", Sommar-X. det va skitkul!! :D jag och sara lyckas alltid ha sjukt roligt!
hoppbilderna på vägen hem är pricken över i:et, haha! sara misslyckades typ med alla mina såkallade hopp (lyfte knappt kändes det som) så tillslut ställde jag mig och hoppade upp och ner hela tiden och nästan skrek "ta då, ta då" :D och då gick det kanon, haha! :D sen satte jag saras hoppbild på första försöket :P

nu ska jag snart hem till anna. vi ska förfesta hon och jag sen drar vi till fattömningen på HG :D blir en lugn kväll för min del tror jag. ska ha råd att fylla mobilen innan spanien med.
påminn mig om det btw!

vägde min resväska med förut, 11 kg typ. den får väga 15 och jag har liiite kvar så det blir nog 15 ganska precis. ska dock låna en mindre väska av sara att ha som handbagage och lägga så mycket kläder i som jag bara kan + det jag måste ha på själva planet. ska ju få plats med lite alkohol på vägen hem, det är sjukt billigt i spanien :D

nej, om man ska sminka sig då så man är klar när anna ringer :)

bjuder på hoppbilderna från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0