solat

vaknade imorse och såg att det va kanonväder ute :D gick upp, käkade frulle och sen gick jag ut och la mig under solen :D
runt 11 gick jag bort till baksidan hos anna och joinade henne. senare kom zandra erik, eric och sara. det va riktigt trevligt!

har bestämt mig för att sola säkert denna sommaren och verkligen bygga upp en bra bränna med solskydd. på så sätt kommer den hålla längre och jag kommer inte bränna mig :D så idag åkte faktor 6 på. kan inte säga att jag fick jätte mycket färg men linjer fick jag :D
i barcelona kommer jag köra på faktor 20 dom första dagarna och sedan faktir 6. hoppas det räcker :O det är en ren chansning!

nu ska snart jag och anna kila till hemköp och köpa glass och godis :D kanske kan sitta ute i solen en stund till med?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så fin header :)

2010-06-04 @ 13:04:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0