skitväder

som nu säkert redan uppmärksammat så är det skitväder i sverige! kasst väder i thn, kasst väder i hunnebo osv.
hallå? vart är sommaren?! jag vill sola och bada!

gick in och kollade resor till barcelona förut med. jag tänkte ju åka ner igen när jag slutar jobba och sen åka tillsammans med gustav hem. tur/retur för typ 400 + lite tilläggsavgifter så kanske 600 :O hade jag kunnat så hade jag redan bokat!
tyvärr så upptäckte jag att jag slutar jobba den 13e och inte den 8e och gustav börjar plugga den 18e så det är liksom ingen idé att åka :'( och jag som såg fram emot det såå mycket!

fick även reda på nu i helgen att mammas kompis som driver ett bemanningsföretag för sjuksköterskor behöver mer folk till sommaren och att hon jättegärna tar in studenter som inte är färdiga än men så att vi kan få jobba och träna mer tillsammans med en legitimerad ssk :O varför visste jag inte det för 6 månader sen :S det hade jag nappat på direkt! hon har hand om massa olika ställen bla. NÄL i thn, ställen i skåne osv. det ringer till henne hela tiden med folk som behöver hjälp! hon ska förmodligen börja sammarbeta med lkpg :D det vore perfekt för då kan man jobba extra på helger :D

just nu känns allt skit!

kan pigga upp med en bild från Barcelona :D




vet ni vad jag ser fram emot??! :D i början an juli så kan jag skicka in foton på mina ärr på halsen och få pengar för dom :D för dom pengarna ska jag unna mig något kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0