hemma igen

6.30 ringde klockan imorse. vi gick hemifrån kl 7 och tog metron till bussen. han med bussen som gick 7.30 istället för 8.00. tror det va bra annars hade det blivit lite väl stressigt.
mitt bagage vägde inte mer än 13 kg :D vad väldigt nervös för att det skulle väga för mycket men icke! och ändå fick jag med mig 3 flaskor gin hem (som för övrigt bara gick på typ 120 kr :D). flyget hem gick fortare än dit. såg snäckan och falsterbo gjorde jag med :D
det gick en flygbuss till lkpg med på en gång så jag slapp vänta, gött!

den här resan till barcelona har varit helt underbar :D jag kommer absolut åka tillbaka dit! barcelona är hur fint som hellst! har ändrat uppfattning helt om staden. åk dit om ni får möjlighet :D

nu har jag lagt upp masa bilder på facebook. har även packan, hämtat min klänning och mina skor :D klänningen och skorna va kanon!!
det enda som inte va som det skulle va mittenranden på skorna. den ser vit ut på bilderna på hemsidan men va silvrig. dom va snygga ändå men hade vart ännu snyggare om den va vit :) aja, avgör själva.

nu ska jag sova, mamma är här runt 10 imorgon. då bär det av mot trollhättan för sommaren (därav packningen).
god natt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0