guu vad bra jobbat

jag är rätt nöjd över mig själv för allt jag gjort idag :D
jag har:
- tvättat 6 maskiner
- dammat (till och med lådorna under sängen)
- dammsugit
- hämtat skurhink + en till väska hos sara
- skurat
- packat lite
- bäddat rent
- storstädat badrummet (vilket inkluderar handfat, toalett, dusch och väggar)
- försökt göra rent avloppet till handfatet (det rinner så sakta ner men jag testade spola när jag hade den där man skruvar bort under handfatet borta och då gick det kanon så det sitter längre bort)
- cyklat in till stan och köpt linsvätska till gustav
- handlat på hemköp
- bärt ut min papperssamlig till pappersinsamlingen
- satt in skolpapper i en pärm
- lagat mat
- börjat rensa ut lite i köket och kastat sånt som kommer bli gammalt under sommaren

hmm, det va nog allt :D hurtigt va?

börjar dock bli hungrig igen men sicken tur att det blev mat över :D sen blir det film med sara och anna :D

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-08 @ 14:15:13
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0