framme

resan igår gick kanon! jäkligt långtråkig bara :O ser inte fram emot hemresan :P
när jag kom så regnade det, vilken besvikelse! dock så han solen komma fram innan vi ens hade hunnit hem med mina grejer :D vi drog och käkade spansk tapas alltså smårätter (tror jag). det blev nån pasta och 6 bitar sushi, skitgott!
när vi käkat så gick vi upp på deras takterass och solade och badade i poolen :D sööööööönt! jag fick allt lite färg men det ska ju bättras på. imorgon ska vi ta tåget till en fin strand lite utanför Barcelona och steka hela dagen :D det ska bli sol imorgon så jag hoppas det stämmer!
hoppas Sverig är nice och att ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas sverige är nice! NEEEE! regnade igenom jackan förut och det var bara hem från skolan! du valde ju rätt vecka att åka iaf :P

2010-06-11 @ 12:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0