Barcelona - Dag 4

god morgon!
nu har jag typ sovit i 12 timmar :O
igår drog vi till stranden och hängde där från 12.30 till typ 19.00, skitskönt :D jag åkte ju hit med tänket "sola säkert" vilket jag gjorde till viss del men sen när cocosnötsoljan kom fram så kunde man ju inte motstå, haha! har köpt en egen med :P
vi tog bussen hem, det segaste jag vart med om!! käkade kebab gjorde vi också.
vi bestämde oss för en barrunda tillsammans med deras kompisar som också va på stranden så när vi kom hem runt 21 så skulle vi ta en powernap på en timme. när klockan ringde kl 22 så somnade vi om, haha! runt 01.00 så är kim uppe. han kollar in i vårt sovrum och säger "skulle inte vi ut idag?" haha! herreguuud :P sen gick han och la sig igen :P
nu är det sol ute idag igen. dock så säger 2 av 3 väderprognoser att det ska vara molningt/regna och 1 säger sol! jag hoppas på solen! vi ska iaf om en stund gå upp till poolen och börja dagen där. ska bara få lite liv i gustav.
ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0