2 dagar kvar

japp, om 2 dagar bär det av till barcelona :D jag längtar ihjäl mig och vill bara att tiden ska gå fort fort fort!!! om 36 timmar lyfter planet från skavsta :D

ska kila till hemköp med sara snart och köpa mjölk. när jag tog ut mitt paket imorse så reagerade jag på att det va så lite kvar :O jag har BARA använt mjölken till fruksot (köpte den i förrgår tror jag) så att jag inte skulle behöva köpa någon ny. kan inte säga säkert men det skulle inte förvåna mig om nån tagit lite "för att det inte märks".

sista skoldagen imorgon då. våran fucking lärare (ursäkta språket) har fortfarande inte svarat på vårat mail om vad vi ska komplettera och vi måste få klart det imorgon för på torsdag så ses inte våran grupp förrns nästa termin :O vi vill ha våra poäng!!!
vi gick upp till en av de kursansvariga och klagade men det enda han kunde säga va att skriva en komplettering utifrån kommentarerna vi fått under seminariet så det gjorde vi. vi drar en chansning helt enkelt. dom enda kommentarerna vi fick va "jättebra" typ men vi har en liiiiten aning.
vi tycker detta är sjukt illa!!

samtidigt som vi pratade med han som är kursansvarig så frågade vi om när resultatet på den kliniska examinationen ska komma :O han var förövrigt den som examinerade mig och han sa att dom som fått U och ska göra om har förmodligen redan blivit kontaktade och att HAN iaf hade kontaktat dom som han hade hand om, alltså bland annat mig, och mig har han inte kontaktat :D så jag är typ 100 % säker på att jag fixade den.
tydligen så var det väldigt få som inte klarade den, gött!!!

blir fruktsallad med sara sen med, mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0