liseberg

i helgen har jag varit i hunnebo med mamma och stefan. ville verkligen inte gå på nån "knorr-fest" här i thn :P tydligen va det kasst ändå så missade något gjorda jag ju inte.

det har varit en lugn och rolig helg :D igår regnade det dock så vi åkte hem ganska tidigt så att jag kunde åka till gbg och möta upp sara och sandra för att köra femkamp på liseberg :D
kom 2a i femkampmen men jag ägde i minigolfen :D ska verkligen tillbaka till liseberg men då ska jag köpa åkband också :D hade velat åka igår men att bara köpa kuponger kostade 20 kr/st så det var det inte riktigt värt. dem karusellerna jag ville åka hade kostat 3 kuponger så 60 kr för en åktur, njaaa.

idag blir det jobb, precis som hela veckan förutom på torsdag.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0