jacka

nu är jag hemma igen :D letade som en tok efter jackan och när det bara var 30 minuter kvar tills nordstan stängde så hittade jag den :D dock inte i svart (den va redan slut :O) som jag ville ha först men sen kom jag fram till att grå nog är bättre. då slipper man bli så svart för jag tänkte investera i svart mössa och svarta skinhandskar eftersom jag redan har en svart halsduk, bra va? :D grått är jäkligt snyggt till tan-färgade plagg och med tanje på att jag köpt ett par tan-färgade bootsaktiga skor och ska köpa en tan-färgad väska så var det mest fördelar med en grå.
tyget är som väldigt mjukt kavajtyg typ så den kommer bli skön med en cardigan under när det börjar bli lite kyligare :)
hittade även ett par jeans på carlings och en BH på HM :)

här är jackan iallafall. den finns på monki så om ni är sugna på den så får ni skynda för den verkar vara riktigt populär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0