höst

jag ser fram emot hösten lite :D ska köpa mig mysiga cardigans, snygga höstskor och en snygg höstjacka. funderar på nån snygg mössa också, myyys!

har iaf hittat en cardigan och ett par boots att ha till hösten som jag klickade hem nyss. cardiganen såg jag i katalogen och tänkte "den måste jag ha" :D gick in på HMs hemsida och ser att just den hade dom sänkt priset på så långt lagret räckte :D my lucky day! kostade bara 49 istället för 149 :D skorna kostade bara 349 tror jag. och nu vet jag att många tänker "ett par skor till?!" jaa, ett par skor till :P MEN det är inga partyklackar utan vardagsskor att ha ofta :D

såhär ser cardiganen ut (köpte den i svart)





och skorna. som jag alltid säger när jag köpt skor: in loooove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0