god morgon!

sara: då svarade du inte rätt på alla frågor :P testa igen!

god morgon gott folk! eller god är den väl inte, ska jobba om 2 timmar :( usch! vill verkligen inte jobba mer! men det är bara idag och imorgon sen är jag ledig i helgen och efter helgen så har jag gjort hälften :D

ska jag va ärlig så satt jag faktiskt och kollade på flyg till barcelona över helgen men det skulle svida en aning mycket i plånboken om jag åkte tyvärr :( om 27 dagar kommer gustav hem så jag har något att se fram emot iaf :D om bara tiden kunde gå liiiite fortare! detta betyder att det "bara" är 29 dagar kvar tills jag får pussa på honom igen <3

ska väl ta och käka frukost nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0