fallens dagar

idag drog fallens dagar igång på riktigt. vi håller tummarna för att det blir kul iår, alla andra år så har det misslyckats :P
igår så blev det en ganska spontan fest. vi skulle bara till öltältena men det blev förfest på det innan :D kul hade vi iaf! suicide-tequila-shots och fyllecell (inte för min del). hade väldigt roligt så nu hoppas jag helgen kan fortsätta vara kul!


bild på suicide-tequila-shot


idag så har jag mamma och sara kollat på kraftprovet (för er som inte bor här så är det en stooor löptävling som hålls under varje fallens dagar. det kommer folk från hela sverige och även utanför sverige för att springa). vi såg starten, mitten och mål :D kenyanen vann, som alltid :P men vilken fart han hade hela vägen :O tror han sprang på runt 35 minuter och det är väl 1,2 mil nått sånt? bra kämpat var det iaf!
lite tråkigt att jag bara såg en enda jag kunde heja på och det va en gamal klasskompis från gymnasiet. starkt jobbat!

käkade på O'learys när stefan kom hem med :D jag och sara hade tänkt käka pizza men stefan frågade om vi inte ville äta ute istället så han bjöd mig sara och mamma på deras supergoda hamburgare :D tack!
gick till hemmakväll när vi käkat och köpte godis och sen drog vi en film jag och sara. "remember me" kollade vi på, den va helt okej. dock hade den ingen riktig handling.

mamma och stefan gick till öltältena en stund när vi kollade på film. så när vi kollat ett bra tag så ska jag precis öppna munnen och säga "dom träffade nån dom känner" eftersom dom varit borta ett tag men det roliga är att sara preciiiis hinner före och säger "dom fastnade nog där nere" hahahaha! det händer ganska sällan men iböand så säger vi samma sak precis samtidigt eller så blir det som nu att den ena hinner en aning före :P lite coolt!

nu ska jag ta och ringa min älskling som jag saknar så otroligt mycket <3 sen ska jag sova.

god natt!


(mitt skrivbord på datorn just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0