100718

igår vart det en trevlig kväll och dag med! käkade hos pappa, han bjöd på sill och potatis och sen till efterrött hade han gjort rabarberpaj och till den hade vi jordgubbar och vaniljsås :D jättegott! pappa lagar alltid så god mat :D

sen åkte jag och sara till överby. vi gick in på gina och som vanligt när jag går in där så hittar jag alltid något och kommer sällan ut tomhänt :P denna gången hittade jag ett par baggyjeans för halva priset och dom satt som en dröm :D har aldrig hittat sånna jeans förut som sitter bra men dom här var kalas :D

på kvällen cyklade vi hem till emma och satt på altanen och chillade med vin/gin innan vi drog till folkets park där det va nån slags endagsfestival som hette Turbin. dom andra skulle se på nått band men dom va så kassa så jag och emma gick innan första låten ens va slut.
vi gick till strandgatan och tog en öl/cider/vin och sen gick vi hem. blev en alldeles lagom kväll :D

sara gick med hem till mamma där vi käkade rå korv, kyckling och makaroner :D mmm!





just nu gör jag inget speciellt. har lekt lite sök med barro och även tränat på ligg/sitt som han redan kan men för att han ska förstå att det är jag som bestämmer så måste man träna lite sånt varje dag (har kollat på mannen som talar med hundar :P ) så det har jag börjat med. sen har jag ett psykologist övertag över han med :D han måste få aktivera hjärnan med så jag har ställt ner en tallrik med korv på golvet som han inte ska röra och nu har den stått orörd i nån timme :D om 2 timmar ska vi ut på promenad och kasta lite boll också så han får göra av med energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0