100713

nu är det mindre än en månad kvar tills gustav kommer hem :D han kommer den 10e augusti, wiii! synd bara att jag inte slutar jobba förrns den 12e :( men jag åker hem samma dag :D får se hur jag tar mig hem bara, buss eller bil.

imorse tog jag en promenad med barro och sen också en löprunda. kan fortfarande inte springa längre än typ 2 km innan höften gör ont. idag gjorde det lite ondare än tidigare så nu får det vara nog! ska ringa till sportskadekliniken kl 13 och be om nya inlägg till skorna. man kan beställa hem från deras hemsida men då måste man ha vart där 2005 eller framåt annars finns inte fotavtrycken sparade. dom började med nån ny 3D teknik då. måste därför ringa och fråga när jag va där. förhoppningsvis så var det 2005 så jag kan få hemskickade annars måste jag beställa en tid :(
håll tummarna för att det är inlägg som behövs! jag har ju alltid haft det, ända sen jag var liten då jag hade problem med hälarna och sen knäna men så tuggade barro sönder dom :S tränade inget för tillfället då så jag kände inte av nån smärta men nu när jag börjat springa 3-4 gånger i veckan så kan det ha blivit en konstig belastning. tycker dock det är konstigt att det inte känns något i knäna.

är ledig idag btw :D det är mulet men på sätt och vis så är det skönt för då får man inte dåligt samvete av att ligga på soffan och slappa :P det enda jag behöver tänka på idag är att barro måste ut, gött! och mat då förstås.

nu ska jag återvända till TVn :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0