utgång

jag och linda har haft skittråkigt hela dan så strax efter kl 21 så bestämde vi oss för att dra ut till linköping :D sitter och väntar på att linda ska komma hit och medans jag väntar så försöker jag mig på en "kvällens outfit" bild med min cam. man kan ställa in den på självutlösning men kolla hur det blir :O



ni kanske ser ungefär vad som döljer sig där bakom? det konstiga är att alla inte blir så :O när jag står nära så blir korten som vanligt, konstigt!

blir allafall ett svart långt linne med en svart kjol under. linnet är inte tillräckligt långt så att man bara kan ha det och leggins. till detta blir det mina killerheels från din sko :D



 nu kom linda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0