skjorta

när jag shoppade här om dagen så suktade jag efter en skjorta och idag tog jag en kort sväng på stan efter skolan och hittade en :D den fick självklart följa med mig hem!

det tråkiga med att ha den på sig nu är att det är för kallt för att bara ha den under jacka, man måste nästan ha en tjocktröja också och då syns den ju inte. det gör den inte under jackan heller men jag menar sen när man tar av sig jackan :O man kan ju ta av tjocktröjan med men just denna tiden på året så är tjocktröjor ett måste för mig även inomhus :P

måste tillägga att jag hatar mitt hår just nu :O det är bara ett stort fluff som man inte kan göra något med men det ser ni väl på bilden? :P aja, bjuder på den.


bjuder på denna med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0