lägenhet

som ni nog kanske vet så håller jag på att kolla på lägenhet i norrköping och nu har jag bannemej hittat en :D eller planlösningen ser lite knepig ut men om man får erbjudande att kolla så ska jag definitivt ta chansen!
kolla bara vart den ligger, mitt inne i stan :D



lite till vänster så ser ni att det står skola och det är där universitetet ligger så det kommer ta max 10 minuter att GÅ :D wiii!

planlösningen ser ut såhär


jag har inte riktigt fattat om korridoren hör till lägenheten annars får man ju ytterdörren in i köket? annars går det 3 dörrar in, eller? det är iaf en vindsvåning så det kanske förklarar saken. den är på 44 kvm.

Kommentarer
Postat av: Tullan

Hej! Har du kollat på lgh? Har du adressen? Tror det är en lgh en kompis till mig bott i, den ligger isf ovanför en krog....Lite annan roligt info är att det var på den vinden som norrköpings stad förvarade folk som dog av pesten, de förvarades där över vintern tills det blev varmare och dom kunde gräva ner liken i marken =P Hehe Du är väl inte spökrädd? ;P

2010-01-18 @ 14:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0