lägenhet

tack för tipset sara men jag är inte gjord av pengar :P

kom hem för en stund sen. har vait och kollat på lägenhet i norrköping. har ringt och tackat nej till den tyvärr :( den kändes liten och vårat köksbord hade vi fått såga av på hälften för att få plats med. köksluckor åså var gamla och badrummet va inget kul alls. men det är bara att fortsätta leta :D

har börjat läsa igenom mitt kompendie med eftersom jag inte klarade tentan :( bara att ta nya tag! denna gången ska jag klara den :D lika bra att vara ute i god tid så jag ska läsa igenom allt idag för att fräsha upp minnet, va ju inte länge sen vi hade tentan så jag känner igen allt nu när jag läser.

på måndag börjar en ny termin med och en ny termin innebär nya böcker :O ska väl ta och beställa hem böcker nån dag. jag vet redan en, kanske två som jag kommer behöva.
termin 3 som vi börjar nu ska handla om läkemedelsberäkning, statistik och patofysiologi i hjärta, lungor, matspjälkningsorganen och njurarna tror jag det va, nått sånt ial :D ska bli skitkul!

nu ska jag ta och käka något innan jag svälter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0