blond

dags att bli blond igen :D sitter och väntar på att färgningstiden ska gå ut. har testat att bara färga utväxten så att det inte ska slita på det andra så mycket, iallafall frammtill, där bak blev det allt :P luggen är ju sjukt sliten så jag sket i att färga den. ska klippa mig på måndag btw :D kommer bli kanon!

nu återstår det bara att se vart man har missat. det ser lite mörkare ut mellan det nya blonda och den gamla :S kommer det bli en mörk rand där tro? :P aja, det löser jag då isf.

har inte prkat byta om heller, som ni ser så sitter jag i pjamasen än, ska ju ändå duscha när jag sköljer ur hårfärgen. håll tummarna för att det blir bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0