bla bla bla..

först vill jag tacka för komplimangen angående mina paintbilder :P tack linda! gå in på saras blogg för att se mina, sarbe.blogg.se, hon skulle tydligen lägga upp sina :D

nu ska jag käka lite nudlar och sen ska jag och gustav och barro såklart gå in till stan. gustav ska köpa några öl och så ska vi köpa lite mjölk, ägg och kött bullar för ikväll blir det pannkakor! :D utan köttbullar dock, dom köper vi för framtida bruk, typ imorgon.

blir ensam hemma ikväll med, gustav ska ut med erik och sanna. så linda, om du vill göra mig sällskap så är du hjärtligt välkommen. jag drar iväg ett sms till dig om en stund :D som du vet så har vi en barngrind som vi kan stänga in barro med :)

om jag kommer ihåg så ska jag ta med min kamera när vi går, om det nu är en så bra idé med tanke på att den pajjade sist vi va ute i sånhär kyla :S kan ta en bild från köksfönstret istället :P vill ta på träden utanför, dom är skitfina med alla snö på! man vet ju aldrig när man kommer få det igen menar jag.

nog med skitsnack, här är en dgaens outfit och ni känner nog igen blusen som jag köpte igår :D bad gustav ta en bild och han är inget stort fan av det så jag fick bara ett försök. gillar igentligen inte bilden men med tanke på att han ställde upp så skulle jag få dåligt samvete om jag inte använde den :P mitt röda nylle beror på att jag precis tagit en var, duach.





ooh! såg nu att dom lyckats ta bort datumgrejen som stått på alla bilder innan :D det har inte jag lyckats med så tack elgiganten!

Kommentarer
Postat av: sara

gillar din stavning till dusch :P

2010-01-13 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0