100113

god morgon!
tänkte blogga lite, kul va? :P
idag ska jag bara ta det sjukt lugnt, det enda "ansträngande" jag ska göra är att gå ut med barro :D ligger fortfarande kvar i sängen för tillfället.
funderar på att kanske gå och träna lite denna veckan och tästa vecka? jag har ju tid nu men har jag viljan? aja, det tåls att se.

har börjat kolla lite efter sommar jobb men har inte hittat några annonser :S vet att östergötland, iaf mjölby, är sena med sånt så jag får kanske vänta lite. ska iaf söka till äldreboenden och till US i lkpg :D jag hoppas på US även fast det är längre att åka. skulle va så sjukt kul! tänk er att slippa torka bajs :D wii! fast använder sig sjukhusen av sommarjobbare? har aldrig sett nån sån där, hmm..

ska även köpa mig ett nytt årskort. måste kolla upp vad ett sånt kostar först men förra året så kostade det typ 5700 så det är väl nått liknande nu :) eller varför en glad gubbe? borde gjort en sur :P

just det, när vi var i finland så hade jag och sara en måla-i-paint-tävling en kväll :D har tyvärr bara mina bilder men jag kan säga att jag vann med hästlängder :P såhär blev resultatet:

först skulle vi måla ett hus, precis som man gjorde när man var liten och målade i paint. har för mig att sara målade muminhuset. lägg märket till mina vita knutar.


sen målade vi ett djur. sara tyckte att min va så snygg så hon ville inte ens visa sin :P hon gjorde en giraff


detta är en känd person :D jag tänker inte ens skriva vem det är ni får helt enkelt gissa. borde vara ganska uppenbart? sara målade barack obama (stavar han med ck?)


sen målade vi ut en plats. ni kan nog gissa min? kommer inte ihåg vilken plats sara målade ut, hmm. vad gillar ni min världskarta då? :D haha



efter detta då blev det att vi målade en film :D sara gissade att jag hade målat jurassic park vilket jag tog som en förolämpning :P så vilken film har jag målat?



en historisk händelse. sara va så fantasilös så hon målade finska och ryska flaggan och satte ordet VS mellan, wtf?



och sist men inte minst en byggnad/något man byggt. sara gjorde lutande tornet i piza


Kommentarer
Postat av: Linda

Bra där med bloggandet, de gillas:) fan vikka snygga paint bilderm skulle ja alrig fixa:D

2010-01-13 @ 12:31:44
URL: http://reopa.blogg.se/
Postat av: sara

nu jävlar ska jag publicera mina! :P

2010-01-13 @ 14:34:31
Postat av: Mamma

Ser ut som att ni hade lite att göra i Finland iaf. :)

2010-01-14 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0