simmat

linda och sofie kom och hämtade upp mig och gustav runt 13 idag. vi åkte till kvarnen och käkade lunch. eftersom jag går på en lätt GI så fick det bli sallad för min del :)
jag och linde bestämde oss för att dra till lundbybadet och bada bubbelpool så kl 17 möttes vi utanför :D bubbelpoolen va såklart ockuperad men vi är inte dom som är dom :P vi plaskade runt i strömen, åkte vattenrutshbana, stod på händer, voltade under vattnet och tävlade om vem som kunde simma längst under vatten. linda vann så grattis till henne :D som tur va så fick vi plats i bubbelpoolen en gång, synd bara att man typ bara hann sitta i en minut innan den skulle rengöras :O det kändes inte som en sekund längre.

jag och gustav köpte med oss en grillad kyckling hem som vi delade på :D till det käkade jag sallad och gustav den jäveln år potatissallad! lyx!

vägde mig imorse btw. ett ynka kilo har jag gått ner på lite mer än en vecka. det kan jag inte kalla resultat för jag går typ upp och ner nått kilo då och då. dock så är det ingen stenhårg GI så vi får se om 3 veckor hur det ser ut :D

va ute med barro nyss och det sista jag gjorde innan vi gick in typ va att halka och slå upp knät :O inte mycket att göra åt, länge sen man hade sår på knäna nu :P

god natt!


bjuder på lite roliga bilder med, enjoy!

god natt


gustav joinade


jag <3 gustav


jag blev såååhäär glad när jag hittade svart/vit knappen


pixlar


sen testade vi resten av funktionerna








spegelvänd


vattenskalle


faan! GI gjorde mig fet istället :P


Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag tror jag har en bild på oss i ett hjärta någonstans :P haha, good old times :D

2010-02-06 @ 10:15:27
Postat av: Anonym

Vad kul man kan ha med datorn ibland som kan göra dessa bilder.. :) Vet att vi gjorde det med mamma och pappa och fy vad mamma skratta.. :)

2010-02-08 @ 13:01:28
URL: http://emmeliiesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0