plugg

tänkte börja med att tacka för alla fina kommentarer om mitt hår :D

nu har jag massa plugg att ta itu med, usch! fullt upp hela dagen. kom med tåget förut, gustav och barro mötte mig :) sen lämnade vi bara barro när vi kom hem så åkte vi och handlade på en gång. lite mer broccoli, sallad osv. så när vi kom hem så satte jag igång med maten som för övrigt blev kalasgod! :D stekte kyckling, en halv schnitzel (konsig blandning jag vet, men jag åt dom försig), sallad (för mig innebär sallad: guska tomat och isbergssallad) och så kokade jag borccoli och blomkål + bearnaisesås med smak av vitlök! sådär, nu har ni fått ett mattips också så jag hoppas ni gillar bloccoli :D

jag kan ju alltid låtsas att ni är nyfikna på om GI hjälper för jag skulle ju väga mig imorse men såklart så glömde jag bort det, stressade lite och rutinerna blev lite omslängda så det får bli imorgon istället :)

dags att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0