part A

what comes befor part B? part A :D ni får själva klura lite eller så har ni fattat på en gång, grattis isf!

idag ska jag och linda dra till norrköping och parta lite :D och då menar jag väldigt lite. varken hon eller jag har råd att gå ut efter förra lördagen. ångest när man kollade kontot dagen efter :S men man lever bara en gång och då ska man fan ha kul!!!!!

ska kila ner till tvättstugan och hänga upp lite tvätt och sen börja göra mig iordning. har redan valt kläder för jag visste att det skulle ta tid :P tåger går 17.06 så det är bara att sätta fart :)

visar bild på outfiten sen. kan ju iaf säga att det blir samma killerhells som jag haft några gånger nu. anledningen är helt enkelt att dom inte är öppna nånstans, varma och väldigt sköna att gå i vilket behövs nu på vintern :D saknar dock alla mina andra skor, va tvungen att ta fram dom förut och gå runt i hemma :D kan det inte bli vår snart!!!

hörs om en stund igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0