klippning

skulle ju klippt mig idag kl 10.45 men typ en kvart innan jag skulle åka så ringde som från Hårteknikerna och sa att Maja (som jag klicpper mig hos) inte kunde ta sig till jobbet med tåget för det va nån som hade blivit påkörd :O läste om det på aftonbladet sen så vill ni veta mer så står det där men det va nån arbetare som skottade på spåret och hann inte flytta på sig :S
fick en ny till till 12.30 istället och då va hon där :D dock så berättade hon att det inte berodde på olyckan utan att östgötatrafiken hade fordonsbrist så det fanns alltså inget tåg att åka med :O såå kasst!

är jättenöjd med resultatet :D Maja är verkligen den bästa som finns! fick tyvärr reda på att hon slutar imorgon så vart ska jag nu gå och klippa mig?! :O det va liksom värt att lägga 475 kr på klippning med henne för man visste redan innan att man skulle bli nöjd :D som frisör så får man lätt ont i axlar åså vilket hon hade fått + att hon väntar barn och ska vara mammaledig :D grattis säger vi till det!

såhär blev håret iaf, ska fortsätta plugga nu :D






Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev jättebra, du verkligen passar i kort hår.

Kram

2010-02-01 @ 21:40:49
Postat av: Linda

de blev rikigt snyggt gumman!

2010-02-02 @ 19:12:59
URL: http://reopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0