GI

imorgon är det invägning :D har ju bestämt mig för att testa på en lätt GI. alltså inga kolhydrater. MEN (kolla det stora MENet) jag kör ingenting stenhårt som att tex kolla på alla förpackningar man köper hur mycket kolhydrater det är i och ingen räkning heller. jag struntar helt enkelt i pasta, ris, potatis och bröd :D sen käkar vi bara godis och snacks en dag i veckan nu istället för typ alla dagar. dett ska jag göra i en månad nu bara för skojs sjukk och se om det händer något :D
något som jag redan märkt är att min mage inte alls är lika uppblåst längre. på mornarna så är den platt men så fort jag käkar något, bara något litet så ser jag gravid ut, eller jag gjorde för nu är det inte så :D lite blir det ju men fyller man på så är det ju ganska självklart men jag ser inte gravid ut längre, wii! :D
så, imorgon har det gått en vecka sedan jag började så vi får se om jag gått ner något.

nu ska vi käka mat! för min del blir det skeppargryta (fiskgryta) med broccoli och blomkål istället för potatis! det är grymt gott och nyttigt på samma gång :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller tummarna att det ska gå bra för dig :)

2010-02-01 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0