flytt

idag är jag väldigt nere. gustav och jag är inte tillsammans längre :( vi kommer dock att vara kompisar och guud så bra kompisar vi ska bli, det har jag bestämt mig för! vill inte tappa kontakten för han är en underbar människa <3

har anmält intresse för en korridorslägenhet i linköping i ryd. tillträda ver 1a mars. måste hitta något eget så jag slipper bo hos kompisar och en korridorslägenhet får duga så länge. det är inte det att jag inte kan bo i lägenheten i mjölby men då kommer gustav att vara där med och i början så kommer det vara jobbigt. det blir bäst såhär.
så förhoppningsvis så flyttar jag snart.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tycker det är jätte tråkigt att det har blivit så här gumman. Men vi finns här för dig och det kommer lösa sig, vi stöttar dig..!

Puss på dig babe!

2010-02-12 @ 14:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0