ensam

sitter hos sara helt ensam. sara är på sittning och vet inte när hon kommer. vet inte om jag tycler det är skönt eller bara tråkigt. tror jag tycker det är tråkigt! jag är en sällskapsmänniska! hur läskigt kommer det inte bli att flytta sen då :O har ju aldrig bott ensam! när jag flyttade hemifrån så flyttade jag ju direkt till gustav.

vet inte vad jag ska skriva, känner inte får att skriva något alls.

får se om jag kan ha kul på riktigt imorgon eller om jag lägger på ett glatt yttre så att mina vänner har kul :) hoppas det blir kul på riktigt, håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla gumman!!



Du vet att vi finns här för dig och du behöver inte vara rädd för att dra ner på oss. Vi ska se till att du har kul. För oss behöver du inte vara något annat än dig själv, precis som den du är och känner.



Puss på dig gumman!!

2010-02-12 @ 21:32:04
Postat av: Nicole

Min lilla gumman!!



Du vet att vi finns här för dig och du behöver inte vara rädd för att dra ner på oss. Vi ska se till att du har kul. För oss behöver du inte vara något annat än dig själv, precis som den du är och känner.



Puss på dig gumman!!

2010-02-12 @ 21:33:15
URL: http://vitaprincessan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gumman säger som Nicole du behöver inte vara rädd för att dra ner oss.. Vi vet ju vad som hänt och kommer se till att du får det roligt.. Sen vet du att vi finns här för dig, blir du ensam är du alltid välkommen till mig!! =) Vi ses i morgon sötnos och vi ska ha så kul.. <3

2010-02-12 @ 21:56:58
URL: http://emmeliiesu.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du har vänner runt omkring dig, "utnyttja" dom. Sen är du välkommen hem precis när du vill, så tar mamma hand om dig :))

2010-02-13 @ 10:10:44
Postat av: Zandra

Håller med alla här! Du kommer inte bli ensam!! Du har oss, alla dina vänner.. jag menar, jag är med sällskaps människa. Du är alltid välkommen hit, bara och knacka på. Vi finns här gumman för dig, du ska inte vara rädd för att höra av dig eller känna att du tränger dig på för de kommer du aldrig göra. Bor man i ryd så är de nära till de flesta. Ingen här blir ledsen om man får sällskap. Gumman! vi löser de..

Hoppas du får roligt ikväll :)

Puss

2010-02-13 @ 13:54:29
Postat av: Zandra

Håller med alla här! Du kommer inte bli ensam!! Du har oss, alla dina vänner.. jag menar, jag är med sällskaps människa. Du är alltid välkommen hit, bara och knacka på. Vi finns här gumman för dig, du ska inte vara rädd för att höra av dig eller känna att du tränger dig på för de kommer du aldrig göra. Bor man i ryd så är de nära till de flesta. Ingen här blir ledsen om man får sällskap. Gumman! vi löser de..

Hoppas du får roligt ikväll :)

Puss

2010-02-13 @ 13:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0