bio

igår var vi ju på Avatar och jag är typ förälskad :D kände inte så när vi gick därifrån men nu när man tänkt på det ett tag så var den ju grymt bra :D måste köpa den när den komme rut på DVD, förhoppningsvis i 3D, den hade vart grym i 3D!!

ringde vårdcentralen med. har äntligen fått tummen ut vad gäller mina tånaglar :P har bara haft dett aproblemet i över ett år nu så det va väl dags :D på fredag nästa vecka så ska jag dick så ska en DSK kolla på dom och göra en bedömning. jag är redan ganska säker på att det är nagelsvamp så jag hoppas på ett medel nu som man kan pensla på så det försvinner så jag får fina tånaglar igen :D inte så kul att gå i sandaler på sommaren annars :S eller att bada, usch!

nu ska jag till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0