wtf!

är hemma i linköping nu. lämnade barro hos gustavs mamma förut och sen åkte jag till norrköping och fikade med sara :D

måste säga att jag blir så sur och tycker det är tråkigt när man märker att nån vart och rotat i min låda i köket nu när jag vart borta. sakerna låg inte där jag lämnade dom + att en kniv inte va riktigt ren (vet dock inte om jag slarvat med disken men jag tror inte det). sen är mina 2 hyllor i kylen fulla med saker :O ska väl sno 2 nya hyllor nu när det typ inte är något folk här. har inte sett nån men hörde en dörr smälla igen förut.

annars är det skönt att vara hemma igen :D ska bli gött att sova i min egen säng. nu är det bara två saker som fattas, nämligen gustav och att skolan börjar igen :D är riktigt taggad! tror jag ska läsa lite kompendier innan jag somnar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0