tvätt

vaknade kl 8 och idag är det dags att tvätta. man måste upp såhär tidigt för att ha en chans och jag fick alla fyra maskiner :D woho! vilket betyder att dom är klara strax efter 8 sen ska en del torktumlas i en timme och vips, så är man klar och har hela dagen till annat :D

jag och sara ska ta en promenad genom campus. nolle-p börjar idag så det måste vi se! vi ska även dit en sväng efter lunch sen och kolla.

jag och gustav gjorde skitgod mat igår!! färsk pasta, en sås gjord på bechamelsås med kantareller och lite kryddor och till detta stekt strimlad biff. vi blandade ihop allt så det blev en röra och guud vad gott :D har lite kvar som jag kanske ska käka till lunch.
sen ska jag nämligen fixa torsk, äggsås och broccoli till middag :D mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0