värme

15 grader ute nu och jag sitter inne och pluggar :O jag känner att jag kan lägga ner plugget för idag, har suttit i kanske 4 timmar och scenariot är snart klart :D

haken är att vi ska ut och springa men inte förrns 15.30 vilket är om 2 timmar. på två timmar skulle man hinna med en del ute men innan jag går måste jag duscha och duschar jag nu så vill jag inte springa för då måste jag duscha igen och att duscha håret två gånger på två timmar är inte min grej sådär. hur fan ska jag göra? ska jag ge mig ut ensam på en löptur nu så att jag kanske kan dra in till stanoch kolla på folk på en uteservering eller ska jag vänta på sara och zandra i 2 timmar och låta dagen gå i spillo?

tror nog ändå att jag ger mig ut nu :D gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0