kvällsmat

har precis käkat kvällsmat nu. jag sara och zandra va på hemköp och handlade förut så då bestämde jag mig för att fixa en bulgur (stavas?) sallad och ha i en skäl i kylen så man bara kan ta lite till maten varje dag :D smart! så till kvällsmat fick det bli två grillade kycklingfiléer och bulgursallad, mmmmmmumma! köpte även lite nötter som jag knaprar på nu.

denna veckan är det ju desperate housewives med som jag ser fram emot ikväll :D och greys imorgon, yey!

vi ska ha återkoppling på våran tenta imorgonbitti med men ingen har fått sitt tentasvar än :O det står på kurshemsidan att vi ska få det under dagen annars så får vi resultatet när vi får tentan imorgon. då är frågan, ska man gå på återkopplingen som börjar kl 8? går jag dit och har fått ett G så är det bortkastad tid men går jag inte dit och jag har fått ett U så kan det ju vara bra att veta hur man skulle ha gjort :S ska höra lite med sara J hur hon ska göra men just nu lutar det väl kanske åt att ändå vara där kl 8, suck! och jag som ville sova imorgon.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0