italienare?

gick precis ut till köket för att käka frukost och blev väldigt förvånad när det låg 2 okända killar på varsin soffa i allrummet :O vart kommer alla ifrån? är det italienarens kompisar eller vad?

här om dan när jag italienaren och daniel satt och käkade så kom det in en kille i allrummet och säger "hej" på svenska, alla svarar och sen kollar typ på varandra. italienaren undrar vem fasen det va och daniel sa att han träffat honom dagen innan eller nått och att det va fransmannens kompis som han tog med från paris efter påsk.

dagen efter detta så går jag ut i köket och ska käka frukost. ser även då att det ligger en okänd kille på soffan som sover framför TVn :O daniel va där också. vi satte och och käkade frukost och då vaknade den här killen. vi hälsar på honom och jag tror såklart att det är fansmannens kompis (såg inte så noga hur han såg ut dagen innan) och att fransmannen är i skolan osv..när fransmannen väl kommer hem så säger dom ingenting till varandra, inte ens hej :O då blev jag fundersam!
insåg senare på kvällen att det va italienarens kompis. frågan är ju bara om han kommit upp från italien för att hälsa på annars borde han väl ha sovit i sitt egna rum/lägenhet?

igårkväll satt det en till kille med dessa två italienare så detta gör att jag undrar om det kan vara dom som ligger på soffan? aja, det lär väl märkas.

löpning om 2 timmar i regnet :D :S löpningen är jag glad för men regn? inte så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0