god natt

svar till mamma: jaa den är paj :O men läste du inte HUR den gick sönder! helt sjukt! läs inlägget som jag skrev innan :P

hoppas ni gillade bilderna iaf :D jag gör!
kom hem för en stund sen från sara. det har varit en lugn fest där ikväll vilket var helt kanon! var sjukt taggad för västa megafesten förut men det här va den perfekta avslutningen på DömD :D kände redan vid 22 att jag ville hem och sova :O sncka om att dom här tre dagarna har tagit kol på mig! men det var det värt :D det här har varit bland det absolut roligaste jag gjort :D jag skulle inte tveka att göra om det igen!

imorgon blir det nog film och lite plugg. jag har inga planer alls och det känns väääldigt skönt :D

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0