gaah!

har duschat och handlat nu så jag känner mig som en ny människa :D
sara och zandra kommer förbi och käkar om en timme. jag ska fixa thaigryta :D mumma!

det va en tant före i kassakön som tog tid på sig (som vanligt). hon grejade med kuponger för "det är ju så fyrt så man måste passa på". sen när kassören sa vad hon skulle betala så säger tanten "oj vad dyrt, man ska inte gå iväg och handla såhär igentligen" och DÅ börjar hon rota i väskan efter plånboken! :O man har den redo! sen när hon väl ska packa i sina varor i sina 5 påsar (det va mat för över 400 så det va en del) så kläcker hon (åå, hur ska jag få hem det här när jag cyklar?" iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! 5 påsar på cykeln :O jag tycker det är jobbigt med en eller två! lycka till tanten.

sen när jag kommer hem och ska lasta in min mat så ser jag att nån har ställt en matlåda på min nedersta hylla. jag låter den stå eftersom jag inte behövde platsen just då. dock så har jag lagt mina cider på kylning nu och va tvungen att ställa ut den :O jag känner mig jätte taskig men vad får denna någon att tro att han/hon kan ställa sina grejer på MIN hylla utan att fråga? hade personen frågat så hade det självklart gått bra :O blir så irriterad!
jag tror jag vet vem det kan va också för denna någon har lånat grejer av mig förut utan att fråga samtidigt som jag vart ute i köket :O vad fan?
han tog min nydiskade kökskniv och skar upp nån kartong till sin frysmat, utan att fråga! jag va ju för fan där :P sen lägger han inte ens tillbaka den på min plats utan lägger den på platsen brevid min, dessutom på ett par diskhandskar :O det va ju bara att diska om.

aja, nu har jag avreagerat mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0