film

sara ocg jag bestämde förut att vi sille ha pizza och att hon gladeligen kunde bjuda mig på en :D snällt! vi skulle träffas utanför mig för att gå till pizzerian. skriver då till sara på msn, "jag ska bara byta om så går jag ner till framsidan"
byter om och går ner...ingen sara. väntar en stund, ringer, upptaget...ringer igen, upptaget...ringer igen, upptaget. *vafan* skickar ett sms i hopp om att hon ska kolla vem det är ifrån samtidigt som hon pratar...inget svar...ringer, upptaget...ringer, upptaget. tänkte då att om jag skickat 20 st så att det piper massa gånger så att hon kanske reagerar :D efter nån minut så ringde hon upp :D "anna ringde och det är svårt att ta på sig kläder med en hand" löd ursäkten. kass ursäkt med tanke på att hon kunde bett anna att vänta en minut medans hon tog på sig så hade dom kunnat prata medans sara gick :P
sara kom förövrigt med långärmad tröja, jacka och halsduk. vädret i linköping har idag varit stårlande sol och t-shirt väder i solen :D det alla undrar nu är vad sara tänker med ibland? :P svar: jag vet inte ;)

gick iaf till mig sen och kollade på The Notebook. vädigt bra film :D sen drog jag på det enda jag gillar med The Phantom ocf the Opera vilket är en låt. när låten nästan är slut så knackar det på dörren "nu undrar dom väl vad jag lyssnar på för skitmusik :P" öpnnar dörren och där står daniel, "vi ska ha möte nu, kommer du". hade helt totalt glömt bort :S sara fortsatte att kolla på filmen medans jag och dom andra i korridoren satt och pratade med varandra i nån timme :D när jag kommer tillbaka så säger sara "filmen är ju inte dålig :O jag älskar den :D", suck!

vet inte vad jag ska hitta på nu riktigt, borde kanske sova men jag vill inte riktigt det än :P är inte så trött.

lite rolig fakta: italienaren i korridoren lägger spagetti och popcorn i våra blommor i hopp om att dom inte ska dö. han tror att dom får näring av spagettin och popcornen :P
vi frågade också vart han hade gjort av sina kusiner och sin kompis medans vi hade mötet "I send them to the lake", jag "what lake?", han "I dont know" hahaha! :D han är skön min granne :D (för er som inte vet så finns det ingen sjö i lkpg som man kan GÅ till. roxen ligger närmast och dit tar man sig med bil)


låtarna från Phantom of the Opera är denna
http://www.youtube.com/watch?v=h1cm5wV-3j4
och denna
http://www.youtube.com/watch?v=Ej1zMxbhOO0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0