DÖMD

som ni vet så har DÖMD dragit igång :D igår vart det förfest med massa SVPare + några till. hade riktigt roligt! kvällens citat/kommentar: "va sarrrrru?" (tänkt stockholms-R och G som i gemenskap när ni uttalar :P)

drog till kravallen runt 00 tror jag. fick ett sms av sara som frågade vart vi sa och att det va låång kö. orka stå längst bak :P jag gick med zandra för att komma in vid Alab (alla festerister kommer in gratis och före alla andra den vägen) men vakterna såg inte så inbjudande ut. Tomas sa då att om jag skyndade mig så kunde jag ställa mig med sara och anna som stod längst fram i den riktiga kön :D jag sprang och han hade rätt, dom va längst fram så jag sttällde mig där :D va inne samtidigt som zandra.

käkade nudlarna med kött också (temat är ju japan), riktigt gott! blev en cider med och en massa dans! :D haha! bästa kravallen jag vart på kan jag ju säga!

vaknade 8.30 imorse och har inte kunnat somna om :( kan ju bero på att jag startade datorn, hihi. ska nog försöka sova en stund till nu.

DÖMD har ju bara börjat som ni förstår. kl 16 eller kl 17 så är det samling utanför Kårallen, då ska vi gå middlingsrundan (läs: spritrundan). hur fan ska man klara av detta? :O för att inte oroa mamma och pappa så mycket eftersom dom läser detta så kan jag meddela att en sån här festhelg är en engångsgrej som man bara måste testa en gång i livet :P

kommer inte bjuda på några bilder förrns tidigast på söndag. orkar inte lägga in bilderna på datorn :P


frågan är om man ska vara så duktig att man pluggar en stund? fast sen då såklart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0