dart

igår blev det fest hos mig i korridoren :D riktigt trevligt!

middlingsrundan va askul!!! hade gärna gjort om den idag :D måste göras om! får bli DÖMD nästa år med!

kl 11 imorse så började darttävlingen. det såg mörkt utt ett tag men sen kom iaf Patte och Johan :D tråkigt att inte anna kom :( annars var vårt lag komplett. fan vad grymma vi va :D jag ägde alla i mina matcher! förutom den siata då hade jag ju kunnat kasta rakt ner i golvet för några poäng fick jag ju knappt :P
vi lyckades ta oss ända till kvartsfinal :D grymt bra jobbat! vi blev alltså bland dom 8 bästa av över 100 lag, inte illa pinkat!

min kamera har pajjat också :O FAN! måste köpa en ny! jag ska berätta för er hur det gick till också, jag är förvånad själv över hur jag har lyckats. är ungefär som ett frågetecken. såhär var det iaf: jag tog lite kort på när sara och deras lag tävlade, stängde av kameran, höll den i handen, ville ta mer kort, satte på den igen och vips! skärmen är totalt svart! vad fan hände liksom? har iofs haft den i över 2 år men den ska väl inte gå sönder för att man stänger av den och håller i den?

som tur är så ligger ju bilderna på minneskortet så jag går inte miste om dom :D funderar på att dra in till stan eller tornby och fixa en ny så jag har en ikväll :D

ska kolla runt lite på vad jag skulle kunna tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0