bilder

här kommer påskens goaste bilder :D
ska ta en dusch nu eftersom jag sara och zandra har vart ute och sprungit! blev dock inga 5 km idag :O fattar inte hur det kan vara sååå sjukt mycket jobbigare här! kom kanske 3 km sen hade jag sån mjölksyra i benen att det gjprde ont :S fy! nya tag på torsdag :D


Barro delade som vanligt inte med sig av sina bollar till nån :P




Barro-bus!




På promenad genom stan, typ.













Frukost på Espresso House med Zandra, Kim och Sara. Vilken besvikelse det va när dom inte hade dom goda frukostmackorna :O skäms!




Sol och cider på pappas balkong :D






Wii spelande hos faster och kusiner. farmor testade hon med :D

ni ser ju på TVn vad det var meningen att jag skulle göra :P


sara va mindre smidig



Linnea klarade det galant :D



även maja med brutet lårben (inget gips utan spikar) va bättre än mig och sara :P men det visste vi ju redan ;)




farmor försökte sig på ett balansspel, bra gjort! :D




och så lite partybilder, såklaaart :D

zandra


jeanatte


jag och zandra


jeanette och zandra


jenatte zandra och jag



zandra och jeanette på försök nr 2 till utgång :D på bilderna innan kom vi inte ens in pga allt folk :S


zandra


zandra och jag. "zandra du får ta för jag är inte vänsterhänt....och du är inte högerhänt" hahaha!


zandra på Butlers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0