bilder

eftersom kameran nu är paj så la jag in bilderna på datorn. så här kommer ett stickprov :D fan vad kul det har vart!

dag 1

zandra




SVP



zandra



skrevet!



zandra igen :D



för att SVP vet hur man festar!




dag 2

middlingsrunda

anna




zandra och sara




jaaag




anna och jag




mmm, fulvin!




första stationen gick ut på att häva fulvin :P + en shot på det!




sen snodde vi ungarnas lekplats och förvandlade den till en hinderbana :D station nr 2 med andra ord! påfyllning av fulvinet i slutet.



klättra!




jag och sara




station nr 3 gick ut på att springa fram, shotta och sen köra irländsk julafton, 10 varv :D




det blev en aning snurrigt!




platt fall..




festen fortsatte hemma hos mig sen :D här är jag och zandra!




nu fortsätter snart sista dagen hemma hos sara :D måste tacka zandra också som åkte till tornby åt mig eftersom jag inte hann till systemet då vi tävlade. du är en ängel :D

ha en kul kväll för det ska fan jag ha! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har kameran pajat igen???????

Tror inte att jag lånar ut systemkameran till dig....

Kram

2010-04-17 @ 22:01:09
Postat av: Emma

"för att SVP vet hur man festar!"



Hehehe SVP som i Svenskarnas parti(kolla länken)? ;)

2010-04-22 @ 17:50:17
URL: http://www.svenskarnasparti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0