100412

jag och zandra va ute och sprang förut, vilken nyhet va? :P blir iaf 3,5-4 km, vet inte helt säkert men vi sprang hemmifrån till spåret och drog 2,5 km där och sen hem igen, bra jobbat :D det går mycket bättre att springa i skogen än på asfalten :O usch, hatar asfalt!

imorgon är det dags att åka till norrköping och skolan igen :) vi har basgrupp mellan kl 13-16 utan basgruppshandledare :) vi får se hur det går med diskussionen denna gången :D hoppas det blir bra!

efter den så ska jag kila hem till sara J i min klass för att starta upp tentaplugget. kan inte säga att jag längtat precis :P har packat ner lite kläder nu som jag ska ta med mig. just det, mjukisar får jag ju inte glömma!! :O pjamasen måste ner också. som ni märker sås ka jag sova där så går vi tillsammans till skolan på onsdag :D

så innan jag drar till skolan imorgon så måste jag ut och springa och fixa matlåda. springa måste jag för det blir nog sista löprindan för denna veckan tyvärr :( detta berror på att det är DÖMD som börjar på torsdag, woho! 3 dagars festande och en jävligt slapp söndag! men men, 2 löprundor denna veckan är bättre än inga :D

börjar bli hungrig med så jag ska ta och fixa ngt ute i köket (läs: en skål med flingor och fil).

(skrev jag fel datum i rubriken igår? aja, skit samma, idag stämmer det iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0