100404

löpningen igår gick bra, jag och mamma sprang 5 km på 35 minuter :D tycker det är helt okej med tanke på att jag precis börjat träna igen. när jag va vältränad så sårang jag på 25 typ så det är en bit att ta på.

kvällen igår va kul :D vi va hos jeanette innan och sen gick vi till Butlers. blev dock lite segt på slutet så jag och zandra drog till max 1.30 och käkade (jaa, klubbarna i thn stänger kl 02, såå kasst!).

idag har jag degat på soffan och kollat på TV4 fakta i över 6 timmar :D jag är kär i den kanalen!

nu ska jag nog snart sova, är en aningen trött. imorgon blir det hemfärd till linköping igen :) måste plugga imorgon med innan vi åker :S orka! ska springa med. tror det blir 5 km igen men det blir på frukosten så jag får se om jag orkar hela då, kroppen har inte så mycket energi efter bara lite frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0