bio igen

svar till sara: joo, ssk måste hålla sig till HSL men även SOL dom också. fast grejen är nog tror jag att vi skulle hitta lagar och förordningar som styr just hur man hanterar läkemedel, tror inte det står något om det i HSL.

har precis käkat frukost och borstat tänderna. dock så sitter jag i sängen med täcke och pjamas än :) idag är en sån där dag då jag inte vill göra ett skit :D det är så skönt för annars är jag en sån som vill att det ska hända något hela hela tiden, jag är sjukt rastlös, men inte idag, underbart! :D

igår så gjorde jag en milkshake som blev sååå god :D jag hade i 2 bananer, lite vaniljtoghurt, mer mjölk än youghurt och så ett helt paket med vaniljglass med chokladkross ni vet? ett sånt där litet paket. så mixade jag alltihop och sen hade jag även i lite vaniljsocker. den blev jättegod! smakade banan och choklad på samma gång typ :)
satt och drack upp den medan jag kollade på när mamma oljade in vårat köksbord, barro gjorde mig sällskap :) jag hade hjälpt till men det fanns bara en trasa att olja med och bara en grej att slipa med, hade kunnat gjort det själv också men mamma vet hur man gör så hon visade så nu vet jag med :)
efter det så kollade vi på film, köpte 2 när vi va inne i linkan, Slumdog Millionere (stavas det så?) och Batman The Dark Knight :) vi kollade på slumdog millionere, den va sådär. hade hört talas om den + att den hade fått 8 oscars och nån golden globe tror jag det va så jag tänkte att den måste ju vara bra. tyvär är det nog en sån film man ser en gång bara. batmat ska jag och gustav kolla på, mamma gillar inte riktigt sånt :P

på onsdag blir det bio igen, Gamer heter den. sen ska vi även se (när dom har kommit ut), The Box, Flickan som lekte med elden, New Moon men också kanske Inglorious Basterds som redan går tror jag :) alltså, en del bio för våran del :D

tänkte lägga upp trailerserna här men det gick inte så om ni är intresserade av biotips så sök dom på youtube :D

XOXO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0