serier

svar till sandra: hmm, vet inte riktigt vad det kostade men tror det låg runt 30-40 kr/hg :D

eftersom det inte har börjat några bra serier som jag följer på TV än så har jag bestämt mig för att ladda ner 2 stycken som jag gillar. Gossp Girl och Greys Anatomy :D Gossipgirl började jag följa denna säsongen så jag har några som jag inte sett, kanon! Greys däremot har jag följt sen första avsnittet så det är inte många jag missat, max 5 eller nått om ens det. Greys är min absoluta favoritserie och om ni inte sett den så har ni missat något! slutade skitspännande innan sommaren ju!

ska ta och plugga lite till nu. gustav förhörde mig på ett av föreläsningshäftena nu och jag kunde typ allt :D känns bra!
skola imorgon mellan 9-12 och efter det lite mer plugg. hoppas nu bara att jag klarar tentan :O varje gång jag gått från ett prov och känt att det gick skitbra så har det gått kasst :S konstigt! men men.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0