plugga plugga plugga

japp, plugga, det enda jag gör nu för tiden sen jag började känns det som :S efter tentan i fredags så har jag vart helt slut, därav kass bloggning.

ska snart böra plugga igen men först ska jag ladda ner säsong 2 av gossip girl :D kollade klart på den första säsongen igår och guud vad bra det va :D det näst sista avsnittet va så spännande att jag bara va tvungen att se det sista även fast klockan blev 23 :P okej det är inte så sent men är man så trött som jag och ska upp 6 dagen efter så räcker igentligen inte 7 timmars sömn :S
imorgon ska jag inte vara i norrköping förrns kvart i 10. ska möta Nicole på sjukhuset då för vi ska hitta lite saker till våran hygienrapport som ska handla om Kikhosta :D skitintressant! eller så är det bara jag och nicole som tycker det :P man kan iallafall få jättebra hjälp av personalen på biblan på sjukhuset så vi ringde dit idag och bokade tid med en tjej där, kanon!

är igentligen ledig imorgon men vi tyckte att vi måste komma igång med den så det blir klart så fort som möjligt så man slipper stressa på slutet :D har typ 4 veckor på oss men som sagt, skönare att bli klar i tid.
kanske åker förbi skolan imorgon när vi är klara och tränar lite på att ge injektioner, sätta kateter, ta venprov åså eftersom vi ska ha eximination på det :D

hade världens inspiration av skolan tills föreläsningen om immunologi idag, då kom jag på igen att det vi håller på med är svårt, fan!
sen när vi va på ica när jag kom hem så såg vi 2 ambulanssjuksköterskor där inne som handlade :D blev faktiskt glad och tänkte att jag ska också bli en av dom :D mitt drömjobb ju! och bäst av allt är att man slipper plugga i typ 5 år som en del andra och då få ett tråkigare jobb :P I'm lucky!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0