pain!

imorse hade jag ganska ont runt om hela bröstkorgen men mest bak på ryggen och på ena sidan, konstigt. det blev värre när jag gick till pendeln och när jag väl va framme och satte mig på tåget så hade jag så ont att jag övervägde att hoppa av bussen en hållplats efter där jag egentligen skulle av, alltså hållplatsen vid akuten :S som tur va så gick det typ över när jag väl suttit en stund så jag kunde gå på föreläsningen. tur det för den va intressant! :D

nu håller jag på att plugga lite. la mig i soffan men det började bubbla i hela bröstet och göra skitont vid hjärtat så jag fick sätta mig upp igen :( vad kan detta bero på? har ju inte haft ont sen jag fick åka från sjukhuset typ :O

mamma har åkt till skavsta för att hämta gustav annike och sebastian så snart kommer min älskling hem igen :D vill gå på bio ikväll men jag tror nog det får bli en myskväll hemma. hoppas värken har gått över tills imorgon, eller nej, tills ikväll för om det ska bubbla och göra ont som det gjorde nu när jag låg i 5 minuter hur ska det då gå om jag ska ligga en hel natt?
har bara en föreläsning imorgon så om jag måste så kan jag missa den men på torsdag och fredan har jag saker i skolan som jag inte får missa! :O

tillbaka till farmakologin då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0