matlagning

nu håller mamma och jag på att laga mat :D blir riktigt nyttig mat idag. kyckling men quinoa och sallad med stekt paprika och stekt lök, ska bli jättegott!

stefan är på väg hit med så vi ska nog spela lite kort åså ikväll och käka dipp med grönsaker och ölkorv :D

sen tänkte jag tipsa zandra om vart jag köpte mitt kanel the :D det var inte bara kanel i utan även kardemumma. köpte det iallafall på maxi på tornby så om du har vägarna förbi där nångång så kan du ju kila in och köpa det :)
zandra och sara va ju här i förrgår tror jag det va och då drack vi the och zandra tyckte det som smakade pepparkakor va så gott så hon har tydligen letat :P

nu tror jag maten är klar, svälter snart!

btw, har klarat mig på endast 2 panodil idag och det gör inte ondare än om jag skulle ha tagit dom som vanligt, kanon! ska ta och trappa ner till 4 om dagen istället för 8, alltså en var 4e timme.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack Sofia :D! Ja det var skit gott.. måste ha sånt the :). Jag hoppas att jag har vägarna förbi Maxi snart :D.

2009-09-05 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0