linköpng

vi ringde sara och frågade vad hon skulle gör när hon slutat och hon skulle bara till systemet så vi bestämde oss för att åka in dit. hämtade upp sara och åkte till universitetet för jag behövde skriva ut lite föreläsningar. kunde dock inte logga in på mitt eget konto så sara fick stå för min utskrifter (kostar 50 öre/A4). skrev bara ut två eftersom jag inte betalade själv. den föreläsningen som vi har på tisdag hittade jag inte så den är nog inte upplagd än.

åkte in till stan efter det och kollade lite :) känns som jag inte gjort annat än att kolla i affärer sen jag fick min lön så jag hittade inget som jag inte redan sett förutom ett skitsnyggt linne, funkar även som klänning :D så himmla skön färg på det med så jag kunde inte motstå :P
köpte en the to go på espressohouse med, mumma! :D











































fortfarande inget svar från sjukhuset än :( får hoppas det kommer i början på nästa vecka, undra vad det är som tar sån tid :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0